Elin Hansson

Elin Kling - Inspiration inför resan















Hej kära läsare! som ni redan vet (ja, jag tjatar men jag tycker att det ska bli så roligt!!!) så flyger jag till Spanien i morgon, och det kommer att bli så sköööööönt! jag behöver sol NU!

Anyway... jag kände att jag behövde lite inspiration så jag klickade mig in på Elin Klings blogg, som jag för övrigt läser flera gånger om dagen, och hittade en massa snygga outfits! Så jag ska inspireras nu undertiden jag packar... Haha! Är ju mitt uppe i packningen. Jag ska faktiskt inte ha med mig för mycket, och det kan jag inte heller. Det får vara max 15 kg i resväskan och då ska jag ändå dela den med min lillebror, (OMG Hur ska detta gå??? Jag som är så klädtokig!!) jag kan ju inte precis använda samma linne 2 dagar i rad?? skulle aldrig falla mig inn!;D
Som tur är så får man ha 10 kg i handbagage så jag ska lägga en del kläder där! det blir verkligen min räddning! Jag överlever nog med inte så jätte mycket kläder med mig... hoppas jag...

Jag hoppas att ni förstår ironin i mitt inlägg! Hehehe!

linnslusen.devote

Hej hej! :) Tack för kommentaren om att jag skulle titta in här. Det gjorde jag och jag kommer fortsätta läsa din blogg! Den är jättebra! :) Och så måste jag berömma dej för din klädstil, den är asgrym! Vart handlar du mest? :)

Ida

riktigt snyggt! :)

gillar din blogg.

kram

emma

din blogg är riktigt bra!

kram

Till linnslusen.devote

Hej! Vad roligt att du gillar min blogg! :D Tack Tack! Jag gillar din blogg också! den är superfin! Kul att du ska börja följa min blogg :)!!

Tack så mycket igen, jag shoppar mycket på budgetkedjorna som gina tricot, zara, H&M, monki och topshop! :) Hoppas att du fick de svaret du ville! Annars är de bara att skriva igen!



Kram

Elin

Till Ida

Tack så jätte mycket! :D kul att du gillar min blogg! Verkligen! :D



Kram

Elin

Till Emma

Tack så jätte mycket! :D

Roofers Virginia Beach

This site is really cool! I found here alot of information that I was looking for. I am really happy to be a part of This site!

borse donna Hermes

Details houston nostra approvazione del Consiglio, stiamo tirando within Investimenti each circa sei mesi, your partire dal 2014 fino secondo semestre del This year. Questo significa gna illinois nostro anno fiscale This year bilancio spese within conto capitale si muoverà fino your sopra 128 milioni You and me Dollars da sopra A hundred milioni di dollari avanti di orientamento each l'anno. L . a . scelta strategica di aumentare houston nostra CapEx ora è dovuto alla robusto domanda dei clienti at the dei requisiti finali produttivi (incomprensibile) nuovo High-definition television (incomprensibile), 4K/2K T . v ., smartphone at the pc tablet.
[url=http://www.birkinhermes2it.com/borse-donna-hermes-c-1.html]borse donna Hermes[/url]
borse donna Hermes

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress