Elin Hansson

Style by me

Hej Hej! Hoppas ni haft en bra dag, själv har jag tillbringat dagen på danshuset, de är hårdträning nu inför uppvisningen i skandinavium där vi ska dansa på Partille cup invigningen. Någon som ska dit?

När jag kom hem stack jag och Pernilla ut och åkte inlines :)


Här kommer dagens style by me:





Det är riktigt snyggt i sommar att matcha sommarklänningen till en kavaj och ett par boots. Sattsa gärna på snygga armband till eller varför inte en herrinspirerad klocka, använd fantasin och de kommer bli rå läckert!


Detta har jag på mig:

  • Klänning från H&M.
  • Kavaj (gammal).
  • Herrinspirerad klocka.
  • Nitarmband från Shock.
  • Chanel inspirerad väska.
  • Svarta boots.

Vad tycker ni om denna outfit?

Ha det bäst!


 

Elin

Fint! :) Vart är brillorna från? :)

Svar till Elin

Brillorna kommer från Ray ban - wayfarer. :)

MVH

Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress