Elin Hansson

Till minne av Michael Jackson


Michael Jackson har avlidit, och de vet ni alla säkert vid de här laget.
Det känns helt overkligt att han är borta, och de gör ont i hjärtat idag! Även om jag aldrig träffat honom, eller ens var påtänkt när han var som störst så har han vart en stor idol, för han har gjort fantastiskt mycket bra musik! och de känns väldigt tomt när han är borta.

 

Men han har säkert inte mått så bra de senaste heller, de måste vara tufft att vara så känd som han, när han var på topp blev han älskad och när han hade sina svackor går alla emot. När han nu har dött, kommer att bli älskad och hyllad igen! Visst är det konstigt? För mig kommer han alltid vara älskad i alla fall! och alla anklagelser som han fått av medier tror jag inte ett skit på! de vill bara ha något att skriva om, jag har aldrig trott att Michael gjort något dumt. Usch stackarn, jag kan inte föreställa mig hur illa han mått!


Tänk hur stort inflytande Michael Jackson haft på dagens musikindustri, men vi får inte glömma att han också har påverkat olika dansstilar. Han har alltid vart en klass för sig, han har vart "king of pop". Jag vet att hans musik kommer att leva kvar precis som Elvis Presleys.


Jag kommer absolut att fortsätta lyssna på Michael Jacksons musik, för han kommer alltid leva kvar igenom musiken han gjort. Men denna händelsen känns så tragisk och de kommer ta ett tag att smälta!

Michael Jackson ♥
Varför gjorde du en massa operationer sen?


R.I.P Michael Jackson, vila i fred, vi kommer alltid att älska Michael Jackson, och han lever på något sätt kvar i sin underbara musik. ♥


Till minne av Michael Jackson kommer här lite av all den enormt bra musiken Michael Jackson gjort genom åren. Tyvärr kan jag inte lägga upp allt, de skulle ta väldigt lång tid.








Vi sörger världens bästa artist Michael Jackson ♥ Musikvärlden har misst sin största stjärna. Vi tänker på alla anhöriga, och på alla fans som misst sin idol.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress