Elin Hansson

BIRD

Blev lite smått förtjust i den här ringen när jag klickade mig in på cocoo.se. Väldigt söööt.
Återkommer senare med bilder på capen jag inhandlade igår. Missa inte det. Lova?!
Sing My Growth

Skitsnygg ring!

Josefine

låter kanon de :D

min har varit mycke bra! trots jobb och lite sömn!

PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg, en foto & kläd intresserad tonåring!

Den är riktigt fin, har funderat på den faktiskt :)

alexandra

sv: vad gör du då? :)

Linnea

sv:Jadå, det är bara bra:) Sj?

megi

sv: Tackar! grym ring det där!

moa

Nu har jag kommit hem från skolan och precis när vi skulle gå hem så började det regna och jag hade såklart lämnat paraplyet hemma haha, lite otur så jag blev väldigt blöt♥

amandaastrid

Snygg ringa!!! :)

RP:)<3

sv: oki. tack för informationen=)

Rebecka

Riktigt fin :)

Ida

Haha, nu blev jag ju sugen på att se Adam och Eva :D

AMANDA FALK

ååh jätte fin :D

Svar på gårdagens kommentar: tack snälla, det hade jag!

Gooood nightyy!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress