Elin Hansson

CAPE



Bilder på Capen jag haffade igår inne på Åhléns. Kostar 199 kronor, och finns även i lila och vit/beige.

Capen har jag haft på mig idag, visar upp hur det ser ut antingen senare ikväll eller imorgon. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Ni är bra fina ni! ♥

Sissi

superfin!

Haval B Aziz

sv: varsågod :)..

hur stor är din garderob? haha

felicia

SV_ tack:D!

den capen är snygg!!

claudia

okej :D skola bara =)

lina

sv: har lagt till dig på bloglovin nu :)

kramar!

Ida - frågestund, passa på och fråga nu!

Riktigt härlig! :)<3 Förresten, har precis startat en frågestund i bloggen, passa på och fråga nu! :) Ha en galet great kväll, sötan.

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygg!



SV; Okej :D

Jag svarar på kommentarer :)

Linnea

sv om du vill :)

hanka

Typiskt haha. Fin cape, gillar den verkligen. Men det lär ju inte finnas en enda kvar här i Göteborg nu efter detta haha.



Visst, bara att lägga till :)

Sandra

Svar: Ja det kan vi göra. Jag följer dig med bloglovin nu.

marcus

Sv; Jag kollar på fångarna på fortet :-)

vad ska du göra imon?

Lisamarie

sv: aa, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

Classy - ung blivande mamma!

Allt är bara bra med mig, gjort idag då?



Föresten snygging! Skulle verkligen uppskatta om du gick in här http://pappasguldkort.blogg.se/2010/august/de-5-finalisterna.html

och röstade på mig, röst nr 3. Rösta gärna fler än en gång, skulle verkligen vara guld värt! :)

Haval B Aziz

sv: haha nice :D.. ta en bild på den nån dag ^^.. skulle va kul och se :).

Haval B Aziz

sv: börjar gilla din blogg me och mer för var dag :).. fortsätt med det du gör ^^.

Lisamarie

följer dig nu :)

Amanda

japp =)

Naima

Heejsan :D Fin fiinn blogg ! :D Allt bra med dig ? , haft en bra dag ?



Kram //Naima www.naaimas.blogg.se



Anna €

vad gör du?

E

sv: okej va kul:)

hanka

Ja, jag kanske får kolla upp det då. Haha. För den ser så mysig ut, fast iförsig så har jag nästan en likadan som jag köpte på ullared för typ 4 år sen haha ;)



följd :)

Rebecca

sv; ja det kan vi göra :)

Linn

Javisst är dem! :)

l o v i s a

sv: Varsågod :)

Classy - ung blivande mamma!

Okej, vilken linje går du? :) Jag har varit på ett event och sedan shoppat :)

Tusen tack du!

Kramar

Anonym

ah va bra,hur mår du då? :)

nicole

sv: så lite så :D



/Shoppaholly

Sandra & Johanna

(sv) varsågod!!



Den var snygg :)



Kramar :D

Felicia

tlll hösten..:)



puss

my wesström

japp, vad gör du nudå? :)

emmelist

vilken fin och mysig :D

BINA

Åh vad mysig den ser ut :)

Johanna

Den ser väldigt mysig ut :)

Ida

OKej, jag sitter i skolan och har daata :S

- JenU

Förlåt för lite sent svar, men har haft en lite bloggpaus!

Svar - Här är det bara fin fint =)

Hur är det med dej?

kristin

snygg!

Maria

Gud vilken fin cape! Jag hittar inte den på hemsidan dessvärre! Vet du om den finns kvar? Måste bara ha en sådan!

Kram!

Hanna

hejhej!

jag undrar vart du kopte den korta svarta skinnjackan som du har i dina allra forsta inlagg?

kanske inte finns kvar nu men den e ritkigt snygg !!

bra blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress