Elin Hansson

Adjö 2010 - välkommen 2011

2010 har varit ett händelserikt år. Minst sagt. Fler läsare har hittat till min blogg, jag har textat mina första intervjuer och haft min allra första tävling. Så mycket roligt på min väg. Ni kommer att få tas med mig en lång tid framöver. För så länge jag har viljan och kärleken till bloggen kommer jag inte släppa taget. Tvärtom. Stiger in i 2011 med ett leende på läpparna, och med kraften att förbättra och utveckla mitt intresse för mode och musik.

Privat har det också varit ett händelserikt år. Jag har promenerat längs strandkanten och njutit av livet, kastat mig ut för svarta pister, sjungit mig hes på Lady Gagas konsert, samt skrattat med personer jag tycker om. Även sagt upp kontakten och slutat umgås med personer som sviker och som går bakom ens rygg. Men ur de svåra stunderna, har jag vuxit mig ännu starkare. Knutit nya kontakter. Och bundit nya vänskapsband. 2011 kommer att bli ännu bättre. Gott nytt år! Vi hörs igen 2011. Utan nyårslöften. Med nya krafter och tag! Adjö 2010. Välkommen 2011.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress