Elin Hansson

HERRINGBONE BRAID


Behöver verkligen boka tid hos frisören för slingor.

I fredags körde jag på Fiskbensfläta. Jag tycker det är grymt tjusigt, och dessutom har min vän Pernilla flätat den. Visst är den snygg? Jag ska faktiskt börja ha fiskbensfläta oftare. Man får ju passa på när man har en vän som är duktig på att göra det! Inte sant?



hanna

Grymt kul att du tycker det , själv tycker jag att din blogg var mycket finare och du är jätte fin :)

julia

Fin fläta!



xx

/amilo

molly♥

grymt snygg fläta !



sv: tack detsamma :)♥

Wiwi

tack!!

grym fläta!!!

IZABELLA

assnygg fläta ! :)

sv: tack! och, ja , tack igen ;p

Viccy

Vilken fin fläta! :D

EmelieCatrine

Ja, visst var den =)



Så himla fin du är i håret på den här bilden. Det är otroligt snyggt med fiskbensfläta...men jag har nog för kort hår för det, tyvärr.

Linda

Tack desamma söta du :) skitsnygg fläta! kram

Ellen

Tack =)

Fin blogg du har =)

Jätte snygg fläta =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress