Elin Hansson

A LEOPARD IN THE GARDEN



Klänning // Gina tricot
Hatt // Cypern

Jag har väl alltid haft en förkärlek till leopardmönster. Men inte trodde jag att det skulle sluta med att jag blev en leopard. Haha. Idag invigdes klänningen som jag fick i födelsedagspresent! Visst är den makalöst fin?

Följ mig via bloglovin så är du go!

bloglovin
Sandra - Piffad

SV: Taack! Snygg hatt :)

Ida

DU är makalöst fin!

Hanna

TAck så mycket!

Vilken fin blogg du har!

ma t i l d a

sv' okej låter som en bra dag. nja jag ska bara ta det lugnt, ska ge mig ut och träna snart.

Karo

Fin blogg! :D

elin :)

jo det är bra :)

Johanna

Så snyggt babe!

hanna

tack=D allt bra?

Elvira

svar Tack så mycket! :D

Jag gillar ringen, ska nog köpa en till så jag har dom "bredvid" varandra, då blir den ju bredare. :)

[Foto & Vardag]

kanonfint :)

allt väl?

lovisa

fint!

elin

riktigt snyggt!

sara

mkt fint:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress