Elin Hansson

WHICH OUTFIT DO YOU LIKE BEST? VOTE!

Här är alla outfitsen för juli månad. Vilken outfit gillar du bäst? Rösta! Så presenterar jag vinnaren av månadens outfit imorgon! :-)

Trevlig lördag! PUSS ♥
Lovisa :)

21 va en superfin outfit. :)

amanda

tack så mkt :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; det är bra, själv? :D

Kram

Jasmine

Jag gillar nummer nio och nummer tjugoett mest. :)



Svar: Tack! Det gick faktiskt bra på marknaden. :D

Kram

Hanna

allt bra?=)

Cicci

11

Anonym

Tack så jättemycket. Din blogg är fin fin också:)



Jag gillar alla outfits men speciellt 8&14 helt i min stil:)

Sari

sv: tack sötis! Många fina, lite för många på en gång nästan.. svårt o välja ut :)men nr 20 blir nog favoriten!

Eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju bara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, sexnoveller, kontakta mig, sextips, ställningar, myter osv:)

Jessica

1! :)

gotteochvi♥

tack så hemskt mycket!

Jenny

Gillar nummer 14 och 21 bäst! :)

SARASTiLLE

9, 15 & 16 står det mellan :D

DAISY

sv: allt är bara bra! hur är det själv?



Att du lyckas ha snygga outfits varje dag, helt otroligt. Nr 21 var guld!

amanda

svar: om den är! love it!

E

sv: tack!:)

kavajen i outfit 5 är tuff!

Ebba

16 och 20 :)

Alexandra

Tack snälla :)

cicci

22 och 19. helt underbara!

Hanna

Härligt!=D det är bra=)

Sandra

Ååh, tack så jättejättemycket :)

Älskar alltid alla dina outfits, men nummer 1 är top notch :)

amanda

sv: åh tack ! vilka snygga outfits här ovanför !

Nora

tack :) jag gillar nr 5 och nr 19 bäst! vart kommer den röda skjortan på nr 19 ifrån? kram!

alexandra

lovelovelove kavajen" på nummer 20!

amanda

åh 14! fint att matcha prickigt och randigt!

alma

10!

haha, sent ute.. men fortf mycket snygg outfit! (;

r.h

VILKEN UNDERBAR KLädSTIL

Cas

2,12,19 Var grymt fina!

sv: tack!:)

LINDA - [foto och vardag]

Vad snygg stil du har! :D Nr 1, 15 och 21 är mina favoriter. :)

Linda - Rosa chica

fina bilder :) vad använder du för kamera? :)

sofia

an eller 21an :D

JULIAOJEDA ^-^

15! fast flera var jätte snygga också (y)

Emma

3!

Kitty

- ja, det tycker

jag också! Har

ingen bustier sen

innan....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress