Elin Hansson

ELUSIVE


Inte trodde jag att dessa byxor skulle vara så svårfångade. Har ring till H&M och tjatat i två veckor nu, och det har inte gett resultat förens nu. Yeees dem är mina!! Tack till mamma som ringde H&M och la undan dem, medans jag låg och sussa. ;-) Haha.

En toppendag är vad jag har haft idag tillsammans med fina Frida. Vi har strosat runt i affärer, käkat cheesburgare och avnjutit glass på en bänk vid Gustav adolfs torg. Tack för en underbar dag.

Ska förmodligen träffa Frida imorgon igen och titta på Eclipse!


Shoppade lite mer. Visar upp senare ikväll eller imorgon! Pusss

Sissi

sv; tack så mycket :)



åh, dom där är så galet snygga! vilken tur att du fick tag på dom till slut :)

matilda

men åh så avundsjukt jag blir! måste till stan imorgon och kika om dom fått in dem här! snygga som tusan!

Monkey

åh är det byxor? jag trodde det var en scarfs ^^

Fotograf Jessica

Godmorgon!

Allt bra med dig idag då?

Fotograf Jessica

Godmorgon!

Allt bra med dig idag då?

JENNSANS mode

coola byxor!

STYLECAT

åhh de ser fina ut :D

Madeleine

Finns dom inne nu?! Åh, jag vet inte hur länge jag letat efter dom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress