Elin Hansson

HOW TO TIE A TURBAN

Börja bakifrån och "dra" sjalen framåt. Korsa sedan ändarna framme vid pannan.




Efter att du har korsat dem, så ska du "vrida" de båda ändarna runt varandra ett varv. Som på bilderna ovan.


Sist men inte minst så fäster du ändarna i nacken genom att göra en knut. Klart! Superenkelt va?

Anledningen till varför jag visar hur man knyter en turban är för att en läsare ville att jag skulle göra det. Så självklart ställer man upp. Hehe. :-)

Har ni frågor och funderingar angående hur man knyter en turban är det bara att fråga, så ska jag försöka svara så gott jag kan. Annars kan ni kika in på Frida Fahrmans blogg. Hon visar en video på hur man gör en sådan här turban.


På tal om turbaner kom jag just på att jag kan ett annat tillvägagångssätt, vad gäller hur man knyter en turban. Visar upp det en annan dag! Nu ska jag dra in till Göteborg och möta upp en vän. Hade!

Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen.. fin blogg du har



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

JENNSANS mode

väldigt snyggt och enkelt!

Sabine

snyggt!!

Linn

Så snyggt med orange, jag måste hitta lite mer i den färgen!

alexandra

sv: lungan :) jaa, verkligen. Älska sommaren!

Moi

Jag älskar din outfit! Supersnygg:)

Sissi

bra inlägg :)

Emma

Bra förklaring! Ska se om jag hittar någon lämplig scarf :-)

Fani

tack så mkt :D

måste jag pröva nån gång, himla enkelt ju 8)

puss!

emelie

fnissar alltid när jag ser hur folk tipsar om hur man knyter en turban, senast jag kollade knyter man en en turban ungefär såhär: http://www.youtube.com/watch?v=nkXQZit1DPo - haha ;) i vilket fall som helst har du en väldigt fin stil, gillar verkligen skjortan du har på dig på bilderna här!

Sofia

SV: TAck! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress