Elin Hansson

OUTFIT OF THE DAY - BACK BLAZER + SPOTTED TIGHTS 100305





Prickiga strumpbyxor // H&M
Linne // Weekday
Kavaj // H&M
Klocka // D&G
Halsband // H&M

Hej! Hur mår ni idag? Själv är det bara fint med mig. Det är helg. Jag är ledig. Underbart! Dessutom har jag förbjudit mig själv att plugga idag. Jag ska, om det behövs, låsa in skolböckerna och kasta nyckeln i sjön. Det är ju inte direkt så att jag tycker om att plugga, men jag blir stressad eftersom det är så mycket i skolan hela tiden.


Vad tycker ni om dagens outfit föresten?
Invigde ju kavajen och strumpbyxorna idag. Härligt... =)




Madeleie

Snyggt!

Madde

Snygg outfit, jag har också sånna där strumpbyxor :)

nylin

jätte fint du:)

nylin

jätte fint du:)

Elin

oj gud va fint !

Det var verkligen jättesnyggt :)



kram

PAULINE

tack detsamma :)



inspirerande bilder!

Sofia

Ja visst är den, längtat efter den länge nu!

emma

jätte fint:)

Nadja

de här strumpbyxorna köpte jag idag =)

Erika

Snyggt =)

fatima

fin blogg!:)

Al

loving it

Karolin

Tack vad glad jag blir:9. Älskar de där prickiga strumpisarna och tack har spanat länge nu vet jag vart de kommer ifrån:)... Hihi

ida

grymt snygg stil du har!

Freja

sv: ja visst är de? (: Och tusen tack!



Btw, fryser du inte när du går i de där strumpbyxorna? Har ett par prickiga från Lindex men vågar inte ha på mig dem än haha. Men den som vill vara fin får lida pin! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress