Elin Hansson

@nswers (PART 1)

Hur gammal är du?
Sjutton.


Vart bor du?

Utanför Göteborg.


När började du blogga?

Ja startade bloggen för ungefär ett år och några månader sedan, men har endast bloggat aktivt sedan i vintras.


Varför började du blogga?
För att jag vill kunna inspirera andra och för att jag vill visa upp min lilla stil för världen.


Är du modell eller något?

Oh, vilken smickrande fråga. Tusen tack. Dock är jag knappt 1,65 cm lång, och är inte riktigt i modellängden. Fört kort helt enkelt. ;-)


Högsta klacken på skor du äger?

Tror den ligger på 13-14 centimeters klackhöjd! Använda endast vid ett tillfälle.


Vardagssminkning?
Sminkar mig inte så mycket till vardags, men mascara, minrealfoundation, solpuder och rött läppstift finns alltid med i min lilla bag.


Vad skulle du absolut inte ta på dig?
Man ska aldrig säga aldrig. Haha. Okey guys. Uttjatat, men jag skulle aldrig över min döda kropp ta på mig ett par ”Foppatofflor”. Gräsliga är bara förnamnet.


Vilka ”basplagg” tycker du ska finnas i garderoben i vinter?

En varm jacka i päls, capen, skinnbyxor och en hatt på huvudet!


Favoritplagg?

Skinnjackan utan tvekan. Har ett par, men jag syftar på den svarta mc-jackan! Den har vart med länge nu, och hänger fortfarande med från säsong till säsong. Jubel från min sida.



Hur gör du dina bilder spegelvända?

Jag klistrar in två exemplar av bilden i ett vitt ark i photoshop. Sedan vänder jag den ena bilden "vågrätt". Vill ni ha en mer utförlig guide om detta? Hojta till i så fall. Så ordnas det.



Hur mycket shoppar du för i månaden?

Det pendlar. Vissa månader shoppar jag för jätte mycket. Andra månader inget. Men skulle man göra något genomsnitt, så säger vi 1500-2000 kronor kanske.



Skulle du vilja tatuera dig? Iså fall var och vad?
Har inga planer på det. Nej. Kör hellre på ”gnuggisar”. Gärna i fågelmotiv. Tack.



Varför gillar du din rentröja så mycket?
För att den är så söt och lik mig. Haha. Lite ironi där på slutet, men känner mig ibland som en Ren. Faktiskt. ;-)



Part 2 av svaren publiceras på bloggen lite senare idag. Vill ni läsa fler frågor och svar sedan tidigare. Klicka er in HÄR!

Pään

Sv : Tack :) Din me .

Följer :D

emma

sv: Tack :D

sillypan

sv; tack :D

jag hade gjort det om jag hade men tyvärr :/

fast din blogg ligger i mina bokmärken nu så jag kollar in varje dag :)

Anonym

ja, jag vill jättegärna följa på bloglovin :)

Sandie

kul med frågor =)

Sissi

bra svar :)

Ellen

Älskar verkligen din blogg! Så sjukt mycket inspiration och snyggt:) Fortsätt så! haha.

Kramar

runa

Sv: Okej :)

Kristus



Är du modell eller något?

Oh, vilken smickrande fråga. Tusen tack. Dock är jag knappt 1,65 cm lång, och är inte riktigt i modellängden. Fört kort helt enkelt. ;-)



Och alldeles för tjock, tjockis! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress