Elin Hansson

TOP THREE

Här är era tre favoritoutfits, när alla röster är räknade. Kom din favorit med?
Nu ska jag låsa in mig i ett rum och försöka vara lite kreativ. Plugga svenska är vad jag ska göra. Önska mig lycka till, så hörs vi om en stund.
Sissi

sv; tack :)



fina

Julia

Hej! Kolla gärna min blogg, var med i min utlottning också, kommentera att du är med så har du en chans att vinna.

Lycka till!

/ Julia :)

lina

sv: okej, lagt till dig med nu! :)

PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

trean är riktigt fin :)

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

snygga outfits! :D



anmäl dig gärna till dagens blogg :)



Ps, en annan sak som skulle va suuuper snäll. Om du kunde rösta på mig här.

http://itismelinda.blogg.se/2010/september/nasta-veckas-blogg.html

Jag är nr 9!

Det skulle va jätte snällt! Och röstar du så får du en länkning i min blogg när det är klart :)

Röstar du två gånger får du två länkar osv. :)

tack på förhand, och FÖRLÅT om du inte gillar denna typ av kommentar!

Julia

fin blogg!

allt bra med dig annars?

kram!

erica

min favorit kom med! :)

ELLA GRÖN

ja, vad gör du då?:)

Ingrid

min favvis kom med!! :) den första av de tre :)



du, hur får man bredare blogg och större bilder??



Hoppas din kväll är fin!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

Michaila

Jätte fina var de:D

emelie

vilken söt tröja på bild 2 :D

shawbo

Du har så fin kläd still!

shawbo

Du har så fin kläd still!

Art By Tina

Hej vacker. Vad fint rådjuret var.

Ells

Jag är kär i din ren tröja ._.

Ells

/rådjurs xD dålig på sånt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress