Elin Hansson

Blommigt


Unnade mig en blommig klänning, dagen till ära. Sötsaken kommer att matchas ihop med något färgsprakande. Helst med en kuvärtväska som accessoar. Men eftersom jag inte har någon i min ägo ännu, får jag tills vidare nöja mig med ett rosa läppstift.

Hämtade förövrigt ut ett packet idag. Vad det innehöll, får ni reda på i helgen!
Emma

Åh vad söt! Vart kommer den ifrån? Kram

molly

Fin!

ida

Å vilken läcker !

STYLE CRUSH

den är så fin så fin!

ERIKA

Snygg!!!

INGRID W

vilka härliga färger!! :D

Lisamarie

söt klänning:)

Mikaela

vad fin!

Sandra Nilsson

Hej! Jag undrar om du skulle kunna svara på några frågor till mitt projektarbete?

- Vilket är ditt bästa Second Hand-köp?

- Vad brukar du handla på Second Hand?

- Vilken är din favoritbutik inom Second Hand?

Denise - Personlig modeblogg!

Jag har en jumpsuit i den ;)

Lotta

Den va jättesnygg!! :D

Sara

Jättefin!

linda

har också tittat på den men har inte tagit tag i att köpa den, den är sjukt fin :D

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Äh vilken söt en :)

linnea

åh så härlig !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress