Elin Hansson

Happy new year

Dessa underbara sommarbilder gav mig inspiration till den nya headern, som ni verkar uppskatta. Tusen tack för era fina kommentarer!

Vill önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Hur ni än väljer att fira Nyårsafton hoppas jag att ni får en fantastiskt dag, och att ni, liksom jag, väljer att slopa nyårslöften som bara resulterar i ett dåligt samvete. Är ni med?!

Återkommer på måndag med vanlig uppdatering, och så ska jag även försöka fota lite fina outfits! Har varit lite brist på det de senaste! Hoppas bara vädret tillåter mina planer! ;-)

Ha en underbar dag och lova att ta hand om er samt vara försiktiga! ♥


INGRID WENELL

gott nytt år tjejen! lovar att svara på ditt mail snart!

Jasmine

Hoppas du får en fin nyårsafton! Gott nytt år :D

eemma

älskar din orangea skjorta!

klara

Var köpte du den där skjortan???? älskar den - pusshej

emma

älskar din blogg sötnos! så himla fin på alla bilder! bra innehåll osv.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress