Elin Hansson

Beige blazer

Beige blazer - Gammal (mammas), fodralklänning - American apparel, Guldfärgat halsband - Gammalt (är ett skärp från början), Väska - Dior, Knästrumpor - Cubus, Armband - Vann jag av goa Ingrid (H&M).

Sedan vi hördes av igår kväll har det hänt lite grejer. Min plan. Var, att i natt beskåda alla vackra klänningar på röda mattan inför Oscarsgalan (på TV tyvärr). Somnade dessvärre. Haha. Lyckat.

Idag har jag tittat på SkidVM och ätit mängder med gottis. Kalla mig livsnjutare om ni vill. Semla, mango, choklad, chips och hamburgare har slunkit ner i min mage under dagen. ;-)
Nu ska jag fokusera på TV, och Ullared. Är lite löjlig men serien är en favorit.
Tyck till om dagens outfit vettja!
Köss och köss igen! ♥
JOHANNA

himla fin kavaj tänk vad man kan hitta ;)

ida

så fin kavaj!

Carro

För att ge min älskade vän lite ångest, jag har nu klarat 1 vecka och 1 dag ;) saknar dock lösgodis så jag dör!

Ingrid

supersnyggt! kul att du gillar armbandet :)

Angelica

jäkligt fint!

Elin

Carolina, väldigt bra gjort! Jag har klarat mig ungefär två timmar. ;-) haha!

elin ohre

men ojojojoj! snyggt! älskar läppstiftet och för att inte nämna kavajen!! mums.

Helena

Fina bilder :)

Johanna

Oj så fint! :)

Rebecca

underbar blogg! Riktigt fina biler och riktigt fina poser! :D Kram ha en bra dag!

Caroline

Ditt hår är jättefint :)

johanna

riktigt fina bilder :)



Följa via bloglovin?:)

sonja

Supernice! Ola-conny har ju träffat tjej ^^

lydia

sv: tack!! :) älskar din outfit tjejjen!!

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Ah snygg kavaj! Jag har verkligen fastnat för kavajer :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress