Elin Hansson

Er favorit

Av de fyra outfitsen, var det denna som ni gillade bäst. Inte helt oväntad. Uppdaterar later, för nu måste jag bege mig till skolan.
Sara

Tack söta du :-)

Åhh hur fint har du de inte här inne..!!!

Like this a lot!



Yasemin Birdal

Sv: Detsamma måste jag väl klämma till med då! Du är rå-snygg tjejen!

Ida

Tack detsamma :)



Snygg outfit!

Anonym

väldigt fin outfit!

Rebecca

sv: naaw visst är vi ;)

emma

SV; tack så mycket :) allt bra?

June

Sv: Tack! :)

amanda

sv: tack detsamma :)

Julia

snyggt med spetsen under! xx

Alexandra

snyggt :D

Denise

såå fin outfit :)

kristin

snyggt!

fanny

sv: tack! :)

Tilla

Ja, den avr super cool! :)



Sv: Jo, allt är bara bra! :) Med dig?

Issa

sv: Tack så mycket! :D

Annica

sv: jorå de funkar sj?:)

Sonja

Den var en fin outfit de med!!!!

Amanda

Tack för den fina kommentaren! Jättefin blogg du har!

elsa

sv: tack detsamma! verkligen ursnygga outfits! önskar jag var äldre så jag kunde ha klackar till vardags, känns lite smådumt att ha det nu... :/ men supersnyggt! ;)

Emma Roodla - Foto

det är bra, hur är det själv då :)?

Olivia

sv: tack, detsamma!! :)

Emma

Tack ska du ha :}.

Susanne

Jo,tack det e bra. Själv då? Händer i veckan?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress