Elin Hansson

Canon 50mm F/1.4 USM


Lovade vid ett tidigare tillfälle att visa er mitt senaste objektiv. Här har ni det!

Med snart en månads erfarenhet av detta objektiv, har jag konstaterat att jag älskar det. Älskar den stora bländaren som gör att motivet framhävs tydligt mot bakgrunden. Kan varmt rekommendera detta objektiv för modebloggare, då man gärna vill att ens outfit ska framhävas på tydligaste och bästa sätt! Stor bländare = bra outfitbilder, enligt mig.

Också lite update från gårdagens utgång som blev otroligt lyckad. Kvällen startade hemma hos en vän med pizza, följdes av gött häng på Queens och kvällen avslutades på Valand.
Och här blir det inget mesande, för ikväll kör vi igen. Ikväll slår vi klackarna, hmmm conversen, i taket!
Sissi

jag älskar att fota med stor bländare och själv så har jag det liknande objektivet canon ef 50mm f/1.8 :)

CC

Lågt bländarvärde är underbart för poträtt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress