Elin Hansson

Classic


Tjuvkika på dagens outfit.

De senaste dagarna har jag spenderat med familjen ute i skärgården med segelbåt. Har besökt hamnstäder som Grebbestad och Hunnebostrand, käkat glass och räkor och pizza. Nu är jag hemma i Göteborg igen och kommer vara det i några veckor, sedan drar jag förmodligen till medelhavet. Sitter just nu och tittar på resor. Skulle vara så förbaskat skönt att sticka iväg veckan innan skolan startar. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Denise

Härligt med medelhavet, jag åker nog en vecka i sept=)

ERIKA

Ohh, skärgården och segelbåt låter inte alls fel!!

Louise

Gött! Det låter som du har det riktigt bra. Du verkar överleva utan mig så jag hoppas på att du fortsätter att göra det. Haha :P



Puss gumman!



Btw...snygg outfit! Du passar så bra i den.

Clara

super fint!

Tove

Jag måste bara säga: Du har den bästa modebloggen! Varje gång när jag behöver lite nya idéer så kikar jag alltid in här. Din bloggen is the shit! :)

Kram

Emma Hå | shoes and beyond

Det är så sjukt snyggt med vit kavaj i svart, tight kjol. Måste köra på det i höst! :D



//Emma Hå

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress