Elin Hansson

Crochet

- Virkade detaljer som "sticker fram" under shortsen är absolut inte sista gången jag bär. Skulle vilja testa med mer "vita plagg". Nu blev det ju mest denim. Vilket också är fantastiskt fint. Nåväl. Över till något annat. Såg just de sista avsnittet av Slylisterna. Tyckte jag att rätt person vann? Om jag säger såhär. Både Niklas och Caroline var mina favoriter. Så det spelade egentligen ingen roll vem som vann! Grattis till vinnaren! Vem hejade ni på?
Charlotte

Riktigt snyggt! Är det spetsshorts du har under?

Jag hejade på Niclas, vilket jag gjort genom hela säsongen, så jag var nöjd

Åsa

Riktigt snyggt!!

Lovisa; En fashionista i Portugal

Riktigt snyggt! Jag hejade egentligen på Caroline, men Niklas är också enormt duktig så grattis till han! ;)

Anonym

Det där var snyggt!!

Johanna

Verkligen superfint! :)

Amanda

jag hejade på Caroline så blev glad att just hon kom 2a iaf :)

sonja-foto och vardag

Åh! Har inte sett dit i stylisterna :) Nu avslöjade du! Haha :) Superfint!

Lotta

Riktigt snyggt! :D

sonja-foto och vardag

sv: Nej men det gör inget! Kollade inte ♥



Hoppas detsamma till dig :)

sonja-foto och vardag

(på den texten alltså)

melissa

fyfan vad fina bilder :D

Ingrid

jag hejade på niclas!



erkänn att du blev inspirerad av angelica blick här? ;)

angela

Snyggt! :)

Ivana

jag gillade både caroline och niklas...men visste på nåt sätt att niklas kommer att vinna!!! =)

Lina

Hejade på Gustav och Elin från början men de åkte ju ut... sen tyckte jag att Melody skulle vinna men hon åkte också ut hehe :o Tyckte om både Niklas och Caroline, som Sophie sa så kompletterade de ju varandra liksom, så jag kunde inte riktigt välja! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress