Elin Hansson

Rosa + blått


Fotade en outfit idag. Såg dock att de nya rosa linnet, var trasigt på ett ställe. Så ska försöka byta till ett nytt.

Det är något magiskt med blått och rosa tillsammans, som inte går att beskriva. Någon där ute som håller med mig? ;-) Annars då? Ska försöka få upp bilder på hela outfiten + bilder på en gul klänning jag inhandlade idag! Den är superfin. Muummmaa.
Viktoria

Gillar färgvalen på din blogg :D!



Hälsa gärna på i min blogg det det bjuds på humor, muscicerande och andra roligheter från vardagen:)

http://www.aglepta.blogspot.com

Angelica

jätte fint! älskar kombon!

INGRID W

jag kör med den kombon ibland :)

Lotta

Jättesnyggt! :D

MedinaStyle

Snyggt:D

Sarah

Snyggt!

Karin

ÄLSKAR rosa + blått

Malin

Skit snygg outfitt . Men vad är shortsen ifrån ?

Ilhana

Vart köpte du linnet och ringen? Har sett en sådan lila ring förut men vet ej vart man kan köpa dem!

Louise

Lovely!!!

Camilla

Älskar rosa och blått tillsammans! :)

Nathalie

sjukt snyggt! vart kommer väskan ifrån? :) kolla gärna in på min blogg för att se hur jag har det i New York!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress