Elin Hansson

Vinn ett pixboom account!


Som jag tidigare berättat är jag ambassadör för hemsidan och tjänsten Pixboom. För er som inte vet vad det är, kan jag kort och gott förklara att det är en tjänst där du genom att tagga bilder, kan länka till olika produkter och hemsidor. Detta för att göra det lättare för läsaren att hitta var ex. plagget/produkten är köpt.

Fem sätt att använda tjänsten på (siffrorna hänvisar till bilderna ovan):

1. Tagga accessoarer, detaljer och smink du bär för dagen. Som på bilden ovan bär jag solglasögon, läppstift och hatt som du snabbt kan se var de är köpta, genom att svepa med muspekaren över bilden.

2.
Länka till hemsidor och andras bloggar. Som på bilden håller jag i en Elle tidning, och visar var den går att köpa billigt, samt en länkning till Elles webbplats.

3.
Det går också bra att tagga platser. Kanske har du varit på en semester, eller bara tagit ett fint kort och vill visa för världen vad det är för underbar plats du fotat?

4.
Då det blir mer och mer populärt att dela med sig av sina egengjorda spelningslistor på spotify, passar pixboom utmärkt till att länka till spotifylistor. Här har jag länkat till Veronica Maggios senaste CD, samt var du kan köpa den och titta på videon på youtube.

5
. Slutligen den metod jag använder dagligen. Genom att tagga plaggen i outfiten, hittar läsaren snabbt till webbplatsen eller butiken där den är köpt. Det kan ju vara så att plagget inte finns på internet, och då går det utmärkt att ”länka” till butiken istället.

Efter att ha fått lite mer kött på benen, kan jag tänka mig att det finns många sugna där ute? Som vill skaffa ett Pixboom account. Då inte vem som helst kan skaffa Pixboom, har jag nu en glad nyhet att presentera. Jag kommer i samarbete med Pixboom att lotta ut tre stycken inbjudningar till denna tjänst!


Det enda du behöver göra för att delta i tävlingen är följande:


Skriv en kommentar i detta inlägg (Jag är med, eller något), där du länkar till din blogg, samt skriver ner ditt namn och din mailadress.


Tävlingen avslutas 10 juni 00:00. Så passa på! :-)

STYLE CRUSH, UPPSALA

DU ÄR SÅ FIN!

Yoannah

Jag är med :)

linda

i'm in!! :)

Moa

Jag är med!

Sara

Med :)

selma

Jag är med :D

Selliin

Jag har registrerat mig själv en gång innan men det gick såklart inte. Eftersom jag bloggar i sundsvalls största bloggdomän,så tycker jag att pixboom skulle bli jätte smidig. Mina kompisar och mina läsare undrar alltid vart jag har köpt mina plagg det blir alltid jobbigt att skriva nedanför bilderna.

Emma Roodla - Fotograf

jag är med :)!

Amanda

Jag är med :)

Elvira

Jag är med! Kram:)

Louise

Jag är med (är så tråkig så ja att skriver exakt vad du skrev Elin xD haha)

Louise

Jag är med med med!! :)

Amina

Game on! :)

Sanna Nilsson

Jag är med, sååklart!

Emma

Jag är med!

jag heter emma och min mailadress är [email protected].

kram!

Matilda

Jag är med, tusen gånger om! :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress