Elin Hansson

Knut


Lovade att visa upp när jag har hårdonuten i håret. Knuten blev inte den bästa, och jag har så tunt hår att den är lite mesig, men ska testa att fluffa till håret lite mer, och visa upp nya bilder inom kort! Men här får ni en liten titt i alla fall!
sonja

Du är såååååååhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär fin!+ finare!!

ida

jäkligt snyggt!

ERIKA

Snyggt:)

JOHANNA

har också en. men tycker mitt hår är lite för långt för att det ska bli riktigt snyggt

Clara

snyggt :D

Vera

Jag tycker det blev jättefint! :D Du vet väl att man kan göra egna "donuts" med hjälp av en strumpa..? ;)

Jannike

Jag älskar knut. Så himla snyggt. Inser att jag måste skaffa en sån där munk jag med så att den blir jämn och fin. Det är lite lättare också antar jag. Superfint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress