Elin Hansson

Printed blouse
Har under en period bojkottat Zara. Men så i Prag klev jag, trots alla odds, in på Zara-butiken och blev helt såld på denna skjorta. Jag är inte stolt över att handla på Zara, men jag erkänner att jag gjorde det. Älskar scarf-mönster-trenden på skjortor!
Sätt att matcha den på:
- Till färgklickar som byxor och väskor.
- Till fina kjolar.
- Missmatchandes till andra mönstrade plagg.
Okej guys! Jag är på hemmaplan igen efter en studentresa till Prag med klassen! Det har bjussats på för mycket dans och alldeles för lite shopping, men vet ni? Jag har haft grymt kul!
Elionia

riktigt fin! :)

ANNAWII ♥

Superfin! Jag var nästa på väg in på Zara i Chicago men stoppades av min käre fästman som inte tyckte att det var en bra idé och det är jag glad för. Inte likt mig att bryta mot mina principer hihi

Matilda Larsson

Den är grymt snygg!!!

Jag har också bojkottat Zara men tyvärr har de så attans snygga kläder. Beställde ett par skor för några veckor sedan men på deras webbsajt. Det kändes lite bättre än att gå in i butiken.



Kram

Matilda

kristinandfashion

så snygg skjorta !

Katten

Älskar skjortan! Jättesnygg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress