Elin Hansson

White & yellow

Skjorta // H&M (visar bättre bilder senare), väska // H&M, Skor // Converse, Solglasögon // H&M (gamla), Gul BH // H&M (förra våren).

Kontraster är min grej. Ena dagen går jag klädd i helsvarta kläder och platåskor, andra dagen i ljusa, romantiska plagg som spetskjol samt en ljusgul väska. Älskar att blanda olika stilar - gärna tillsammans.

Nu är det officiellt. Jag är en del av blogg.se’s Stilgäng! Känns roligt, inspirerande och galet på samma gång. Är så otroligt glad att få vara med! Det är ett sjukt bra tjejgäng som är medlemmar i Stil och det är en ära för mig att bli en i gänget! Wow. Vill ge ett stort tack till blogg.se med Sophie i spetsen som fixat alltihop med design osv. Tack tack tack!

Så vad säger man? Nu kör vi kompisar. Är så glad att jag tänkte hoppa runt lite här i huset. Fullt normalt, eller?

Hej sålänge.

Translation: Contrasts is my thing! One day I dressed in black clothes and platform shoes, second day I dressed in bright, romantic clothes like laceskirt and a yellow bag. Love to mix different styles - together.

Well, now it's official. I'm a part of the "Stylegang". It feels great, inspiring and crazy at the same time. I'm so happy to be a part of this! The "Stylegirls" is amazing and it's an honor for me to be a member. Wow! I want to give a lots of thanks to blogg.se and Sophie! Thanks, thanks, thanks!

So what can I say? Here we go! I'm so glad, I want to jump around in my house. Totally normal?

Elenore

Åh! Väldigt fint!

Karin

Vilka härliga våriga färger!

Josephine

Fint :D

Moa

Du har så underbart snygg stil! Älskar att du kör blandat med romantiskt och sedan rockigt :) Men kan du verkligen gå barbent eller sätter du på dig strumpbyxor sedan? Var bor du? :)

Anonym

fina bilder!;)

Elin - THE GYPSY

Wiiiii, välkommen till gänget fina du! :D

yasmine modell mamma och fru

härlig outfit

Allt bra idag?

Intresserad av ett bloglovin byte? säg till när du lagt till mig isåfall

KRAAAM

Sari

Jättefint fina du!

Mikaela

Superfint !

L I S A S P H O T O S

Åh, älskar allt! Så sjukt snyggt!

Maria

Grym gul färg!

Designomodebloggaren Viktoria!

Hej! Superfin klänning med den coola gul väskan. <3 :)



Jag skulle bli jätteglad om du ville bli min dags läsare på min blogg? :) <3 Vill du bli det? <3 Kika in och läs min fantastiska blogg som är : http://designomodebloggen.blogg.se/

och kommentera är ett måste! :D Kram, Viktoria!

Elin

Jättesnyggt! :)

Sara

Snygg outfit!

Bloglovin' byte? :)

Kram!

bymatildah-

Super fin outfit!

Lollo♥

snyggt!♥

Louise

Fint!

Hinda

SÖÖÖÖÖÖÖÖT PÅ HÖG NIVÅ!

hanna

Åh vad fint!

sara

jättefint! gillar kjolen och väskan. :D

INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

gud vad roligt vännen!! grattis :)

Ivana

kjolen är helt underbar!!! var är den ifrån ?!? och stort grattis! =)))



var gärna med i min silver give away här: http://ivannascloset.blogg.se/2012/march/sunday-silver-give-away.html



kram ^^

Josefine Arvehall

Åh så fin outfit!

Alexandra Photagraphy

skiiit snyggt! :D

ANNAWII ♥

Underbar outfit och välkommen in i gänget raring! Kram

Kleo

Gud va härligt! Jättefint!

ElinStrååt

Riktigt fin outfit och en underbar blogg har du verkligen! :)

Emma

Kjolen ?

Vart kommer den ifrån?

Jättefin!

Clara

snyggt matchat med det gula under den transparenta skjortan :)

Annster

Snyggt! :)

Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej du! Jag är på jakt efter en ny kamera nu och jag har tittat och tittat i din blogg efter vilken kamera du använder att fota med då dina bilder blir jättefina. Skulle du kunna svara på min blogg eller göra ett inlägg om det? Skulle vara tacksam! MVH

Ewwe

SNälla Chekka Min blogg http://ewesvarld.blogg.se/

Sandras Värld

SNYGGT!

linnea

Gud vilken fin outfit! älskar färgerna tillsammans!!!

Nora

Hejsan gullet, fin blogg!

Jag har frågestund just nu på min blogg. kolla gärna in en sväng och slå till med en kommentar så blir jag glad!



KRAM

LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Vart kommer den underbara kjolen ifrån? :D

kajsa

härliga färger!

Monia - mamma till Tuvalie

snyggt nu till påsk :)

m y y s a n ♥

himla sommrig och fin outfit!! älskar de gula detaljerna :D

EMMY

Åh vad fint! Var är kjolen ifrån?? :)

Elisabeth

Fint =)

vendela

åh så fint!

Linn

Verkligen jätte söt outfit! Spets kjolen var hur fin som helst!

Jennifer

Super fint! Vart har du köpt kjolen?! :)

emca

Åhhh, grattis fina du! Det är inte mer än rätt, din stil och blogg är så inspirerande och cool. Jag gillar verkligen just det att du växlar från olika stilar från dag till dag. Så himla rätt. Lycka till! Kramis

ALEXANDRA

Snygga människa välkommen in i "familjen"! Kram

Sara

Älskar att väskan och bhn blev som en riktig färgbomb. Och vitt och gult är ju en riktig kanonblandning. Väldigt fint! Älskar kjolen också :D

Bella ♫♪

åå så fint! :D

amanda

Vart är kjolen från?! den var jätte söt! :D

Emily och Lina

Så snyggt och färgglatt! :)

Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

Johanna ♡

Åh, vad härlig outfit!

Vilma//VIntro

Hej! Jag undrar var du har har köpt den fina kjolen som är på bilderna? Skulle gärna vilja ha hemma i min garderob! Tacksam för svar! :)

Amanda

Tjusigt! :)

linnéa - fotoblogg

Åh så vackert!

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilken otroligt härlig färg på väska! =)

Catja

Åh vilken finis kjol! vart är den ifrån?

Märta

Hej! underbar blogg :)

har bara en fråga, har du köpt väskan från H&M nyligen så att den finns i butik nu? vad kostar den i så fall?

Evelina

Vart är kjolen ifrån? :)

kerstin

snyggt med gult

kristinandfashion

Grattis ! Btw, snygg outfit !

Julia

Riktigt coolt och vågat! Detta är dock något som passar tjejer med lite mindre bröst mer.. Tråkigt då jag gärna hade haft på mig något sånt!

elin

Gud så sööt kjol!! vart kmr den ifrån? :)

Jennyh

Snyggt!

Hemmafru i Florida

gorgeous!!

Nina - Glamourmamman

Wohoo, vad snyggt!!

gwen

Shit vad snyggt....

Ahlam

Fin outfit

Denise - Personlig modeblogg!

Snyggt som tusan!:)

ebba

Åh jag dör så fin kjol!

Saga

älskar väskan, gud vilken fin färg!! Sooommar!

SALLY

skit snygg outfit, och jag älskar väskan !

Hanna

Bilderna var väldigt fina och inspirerande! :)

LENA

Åååh så söt outfit! :D kram!

sally

åååh snyggt! vart kommer kjolen ifrån? =D

Julia

Gud så fint!

Rebecka Berg

Åh, otroligt fint!

MARIAA

så mysig outfit!

Fantasy Realm

Jättetjusigt! :)

Elionora

Riktigt fin outfit där!

Skulle man kunna få reda på vart du köpt den där sjukt söta kjolen? :D

Manar

Åh, gud va fint! :)

Kram

sofia

men åh så fint !!

Lisen

Men hur fint?! :)

Erica Hellberg

Snygg outfit, men vart har du köpt kjolen?`

Erica

Snygg outfit, men vart har du köpt kjolen? :)

Nathalie B

Snyyyyyggt!

sarah

riktigt fin kjol..

Madeleine

Somrigt, fräscht och underbart!

Nikaia

riktigt söt kjol!!

Cathi

Sjuttsingen vad fint!!

Emma

Åh, vad vårigt och sjukt snyggt!

Victoria

Härligt ljus i bilderna och snygg outfit!

Robert Sloberg

Riktigt snygg!

bbaraaelin

så himla snyggt!

Hanna

Varifrån kommer kjolen, eller missade jag det? :D

lisa

Hej!

Jättefin blogg, & älskar outfiten på bilderna:)



Kram!

Ninni - Foto & Vardag

läckert =)

Sandra foto och vardag ♥

VÄLDIGT FINT, ÄLSKAR DEN GULA! :)

Emma

Jättefint!

Julia

Härlig outfit! :D

Angelina

guuuuud så snyggt!!

molly - jmphoto.webblogg.se

Supersnygg outfit, älskar bilderna ! :D

Linnéa - beyond fashion

Alltså GUD älskar väskan! Fantastiskt att HM har gjort en så bra kopia lovelovelove must have item <3 <3 Vad kostar den? Kraam L

jewelry and agony

Vinn ett smycke!

Håll koll på min blogg för snart dyker det upp en tävling där du kan vinna ett av mina smycken!

Eva-Lotta

Nice!

IDAVENDELA

Superfin outfit!



Välkommen till gänget sötnos:)

Lovisa

riktigt riktigt snyggt!

Johanna

Sjukt snygg stil, I like it ♥

Emelie

Kjolen och väskan var riktigt snygga och hela outfitten var mycket snygg! :)

Jennifer

fin outfit! :)

Claudia

Hej hej!



Skulle ni kunna rösta på veckans blogg?



Tack!

Ida

Haha jag är likadan, helt schizofren i min stil. Detta var ju riktigt snyggt!

Sonya

Gud vad snyggt med den gula BH:n under, det passade ju perfekt till väskan!

clara

haha samma här! jag kan gå klädd i helsvart ena dagen med skinnjacka och allt, och nästa dag i en supersöt romantisk klänning och rosa jacka, för att ha gröna byxor och rosa jacka nästa dag, hahaha :)

martina

gillar verkligen den där väskan, har kollar efter den på hm men hittar den inte ;(

LOUiSE/ΓO∩!SE

Oh det där såg lite kallt ut :)

Vera

Åh, älskar väskan!

Linn

Oj så härligt med vårväder! Hos mej är snön tillbaka.. ;)

Elin

Kikar in och lämnar ett litet spår efter mig, Mycket snygg outfit.

Julia

Jättefin outfit, älskar kjolen och skjortan!!

Jamina och Hanna

Super söt blogg, allt bra ? :D

Härliga färger :D

Ulrika

Wow, denna outfit fick du till jävligt bra! Grymt snyggt!

Jamina och Hanna

Super söt blogg, allt bra ? :D

Härliga färger

t h e s h i p ♥

gulligt! fin var du med♥

ronja

jättefint!

Elin :)

ÄÄÄLSKAR din klädstil sååå snygg!!<333

Julia

Jättesnygg outfit! :)



Är det så varmt ute nu i Sverige?? :O

I Finland är det bara massa snö...

Cecilia

Skit snyggt!!

Maliin^^,

super söt outift! den gula väskan var jättefin!:D

Nicki

underbart snyggt!

Allroundhästarna

Grymt snygg outfit!: )

Linnéa

sjukt snyggt med neonväskan!

Paula

Jag älskar kjolen!

Elin

Jättefint! varifrån är kjolen? Du skrev aldrig det :)

natalie

hjälp vad snyggt!!

Jenny

Så jävla snygga kläder du har! :D sjukt fin stil!

Libb

Åh! Vart kommer kjolen ifrån då? :)

Har länge letat efter en vit perfekt kjol

& den var ju underbar.

paulina

super snyggt!

emma ♥

snyggt!

JOHANNA [[ CATUBIG ]] MELANDER

Superfint med de gula detaljerna!! Har kikat lite i ditt outfits-arkiv och hittat massa inspiration! Tackar tackar :)

Alexander

jävla kiosk.

Johanna

Åh älska kjolen!

MyzaaN

Super snyggt, love it och grattis det är du värd:D

Isabel

Otroligt fina bilder. Jag själv har fotografering som ett stort intresse, men fotar med en Canon 500D och uppelver att 50D ger mycket skarpare bilder, så har blivit lite sugen på den. Till min 500D har jag bl.a. ett 5o mm objektiv med en bländare på 1,2 från Canon. Det som jag tycker är negativt är att man måste backa flera meter när man ska fota, p.g.a att vidvinkeln blir så liten. Vet du om det ändras om jag sätter objektivet på en annan kamera?



Jättefin blogg, btw! Kram och glad påsk.

Lova ▲

Jag måstemåstemåste verkligen veta vart kjolen kommer ifrån, hihi. Skulle du kunna kommentera det på min blogg när du ser den här kommentaren? Tack på förhand, du är verkligen inspirerande!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress