Elin Hansson

OBH Nordica - Wave tong
För er som undrar hur jag får till vågorna i håret så använder jag OBH Nordicas vågtång. Den införskaffades för ett tag sedan och används flitigt! Denna gång har jag valt att göra lite "slappare" vågor, men det går att öka på värmen och få tydligare vågor - vilket jag också gör ibland. Hur som helst så passar denna tång perfekt för mitt tunna och raka hår. Vågor håller, i mitt hår, betydligt bättre än lockar och det ger även en fin volym som resultat! 
 
For those of you who wondering how I make the waves in my hair, I use the OBH Nordicas' wave-tong. The tong is a perfect choice for me with straight and thin hair because the waves give my hair volym!
 
NU ÄR JAG PÅ BENEN IGEN VILKET BETYDER ATT EN OUTFIT DYKER UPP SENARE!
// I'M BACK IN BUSINESS - MEANING THAT AN OUTFIT WILL COME UP LATER!
milex

Like a dream

Katten

Ett bra tips, nu är mitt hår inte i den längden, men jag ska komma ihåg det. Jag har själv spikrakt och ganska tjockt hår, lockar brukar inte hålla sig kvar. Men vågor kan funka. :)

Du passar superfint i det! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress