Elin Hansson

Preview
Förhandstitt. // Preview
 
Jag och tjejerna dansade oss genom lördagsnatten - och slocknade strax efter fem imorse. Valand och dansgolvet levererade helt enkelt.
 
WRITING. Jag sa till mig själv: om jag inte ser dig innan 2012's slut raderas du ur min värld, ur min rymd - och det börjar att brinna i knutarna. Tänker inte svika mig själv, tänker inte ljuga för mig själv. Det är dags att gå vidare nu, dags att möta en ny rymd. Eller åtminstone, söka efter något nytt i denna rymd. Jag är redo för att radera något som kan leda till något annat, något nytt och bättre.
 
 
// Me and the girls' danced trought the saturday eavning - and fell asleep after five this morning. Valand and the dancefloor delivered.
 
WRITING: I said to myself: if I don't see you before 2012-s end I will delete you from my world, from my space - and it begins to be to late. I will not disappoint myself, I'am not going to lie to myself. It's time to move on now, time to meet a new space. Or at least, search for new things in this space. I'm ready for delete anything that could give something else, something new and better.
 
SOFIA

Ser grymt snyggt ut! :)

Sofia

ÄLSKAR DIN BLOGG❤❤❤

ida

lager på lager sådär, jäkla va snyggt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress