Elin Hansson

Batik
Kommer hem sent idag så får bjussa på en outfit jag fotade i helgen, och ja, såhär ser jag ut inom en snar framtid!

Batikmönstret finns på vårens läppar. Jag är inte sen att haka på trenden! Faktum är att jag tjuvstartade redan förra våren, då jag haffade detta linne inne på Monki. Men tycker att batik är speciellt hett i år! Håller ni med mig?
ida

batik mönster är riktigt snyggt

Jenny

Så fint! Älskar hur du matchar med skärpet också :D

Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Supersnyggt, nu blir jag avundsjuk haha!

Älskar din blogg, du har en superskön stil! :)

Emma Brändmark

Verkligen skit snyggt linne!

Lotta

Snyggt! :)

INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration

skitsnyggt!!! grattis till framsidan <3

juliaa

snyggt! jättefina färger och snyggt matchat :)

Ida

Linnet var grymt snyggt, gillar att skärpet matchar till också!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress