Elin Hansson

I learned that angels only exist in snow
Scarf-printed shirt // Zara, Denim shorts // Levi's, Urban Outfitters in London, Galaxy-top // Monki (old), Hat // Lindex (last year), Cat-formed sunglasses // Gina tricot, Shoes // Dr. Martens.
Mönster i samma färgskala med i olika former. / Patterns in same color-scale but in different forms.
Jag lärde mig att änglar bara finns i snö. Markus Krunegårds fina citat ur låten "Everybody hurts".

Ikväll är jag bjuden till Jenny på middag. Hon har lovat att laga Ernstpizza med kyckling, räkor och spenat. En spännande variant av pizza. På tal om pizza så åt jag en annan god variant i Grebbestad med oxfilé, sparris, bearnaisesås och kronärtskocka på. Sparris på pizza är heaven vill jag säga, mums. Tillbaka till ämnet. Under middagen ikväll ska vi planera inför en resa i höst. Blir helt salig av tanken. Älskar att resa, och nästa gång jag ger mig ut bär det av till Cypern. Älskar den ön. Var jag och Jenny ska, berättar jag vid ett senare tillfälle.

// Iearned that angels only exist in snow. Markus Krunegård's beautiful words in the song "Everybody hurts".

Tonight I'm invited to Jenny for dinner. She have promised me to do Ernst-pizza (a Swedish's TV-profile), with chicken, shrimps and spinach. Speaking on pizza, I ate I very good pizza in Grebbestad (on my vacation) with beef, asparagus, bearnaise sauce and artichoke. Asparagus on pizza it's like heaven, mm. Back to the point. During the dinner, me and Jenny will planning for a travel this autumn. Becomes totally blessed by the idea. I love to travel, and the next time I will go to Cyprys. Love that iland. Where me and Jenny will go - I tell you soon.

 
Eliiin

Super snyggt, verkligen! :)

Anna Lovisa

Gillar texten i rubriken!!! Väldigt mycket!!!! :)
Älskar outfiten - och bilderna! Du är så söt tjejen! Och duktig på stil!

INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration

finis!! ååå cypern, dit vill jag med :D

Johanna

Underbara bilder!

madelein

super snyggt!

Emmy

Riktigt cool outfit, gillar skjortan till tusen!

isabelle

Gud vad fina bilder, älskar färgerna o0ch ljuset!

Ninni - Foto & Vardag

så härliga bilder

Junitjej

Åh, så snyggt!

kajsa

älskar solglasögonen och skjortan! superfint!:)

paulina

Skitsnygg stil :D

Mira

Snyggt! Kika gärna in på min blogg där du kan få läsa om mitt modellande, min vardag och fina bilder! Följ även gärna på bloglovin! Kram!

Anonym

Å det vart riktigt snyggt! Bra mönstermatchning där :)!

Sandra

Å det vart riktigt snyggt! Bra mönstermatchning där :)!

TIDSTJUVEN

Vilka fantastiskt fina bilder! :) Och fantastiskt snygg outfit också för den delen.

matilda

Gah så grymt snyggt!

felicia -

åå lägg av vad snygg du är och tvärsnygga kläder

Catta

Underbara bilder!

Marianne

Snygga bilder!

evelina

vad fin du är! riktigt snygg outfit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress