Elin Hansson

One skirt three outfits
 
Tänkte börja bjussa på denna typen av inlägg. Vad säger ni om det?! What do you think about this type of blogpost?
Har tillbringat dagen i stan och har shoppat så mycket fint att jag vill vissa upp allt med en gång. Men det går inte... har problem med kameran - eller snarare kontrollen. Min snälla pappa fixade en ny idag, och så fungerar den inte heller! Och nu hinner jag inte be någon fota för ska dra iväg på festligheter. Kör förmodligen på svart med neon-detaljer! Kör gör jag också, det blir en nykter kväll för mig men det är de värt när jag kan låna bilen.
 
Vill även passa på att ge ett varmt välkomnande till Stil-gängets nya kompanjon! Välkommen i gänget Frida!:-) Ni hittar hennes blogg HÄR.
Emelie

Tyckte outfit nummer tre var finast! :)

ida

du gör så härliga kombinationer, men ettan är nog en solklar favvo hos mig :)

Ellen (alatariel)

Den första outfiten är absolut min favorit. :)

Lovisa Lindström

Jag ger dig tummen upp, riktigt högt upp, för denna typ av inlägg! Mer av dessa! :)

Gillar samtliga outfits! Redan kommenterat ang. mitten-outfiten, men de andra va minst lika fina! Den allra första tilltalade mig och min stil mest! :)

Tildaesther

Coola bilder och blogg! :) kram

Julia [Stil & Foto]

Jag tyckte den mittersta, röda toppen passade förvånansvärt bra med den lila kjolen! :)

Karin

Älskar dina bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress