Elin Hansson

Blå blazer

En bedårande, blå blazer om ni frågar mig. Den kommer från H&M och inhandlades förra våren. Tyvärr har blazern hamnat i skymundan – fram tills idag. Nu är den framplockad, avdammad och redo att användas!

 

Lite info om torsdagskvällen:

Den innehöll spontanutgång till Sticky fingers (klubb i Gbg) med ett glatt gäng, ingen alkohol – bara vatten och dans till svetten rann (typiskt att kvällens DJ spelade Kapten röd FÖRST när jag skulle hem, hallå eller?). Dessutom avrundades det hela med dusch mitt i natten. Skön start på helgen.

clara

Hejsan, superfin blogg (och jag menar det verkligen, älskar dina outfits!!)



jag undrar om det är ok att jag kopierar några bilder och lägger upp på min blogg, för jag ville visa alla mina läsare denna underbara blogg! självklart länkas du i samma inlägg! :)

emma

Oj vilka fina bilder du har på din blogg! Du kanske har skrivit detta någonstans redan, men vad har du för kamera och objektiv? :)

Melina

Härligt med färg :)

JUNITJEJ

Kanonfin!!

Ida

Fin! Jättehärlig färg :)

MyzaaN

älskar färgen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress