Elin Hansson

Smultron

Denna smultrondröm hittar ni hos H&M-butikerna.

Smaken av smultron för mig tillbaka till varma sommardagar, brunbrända ben, en glass i munn och skvalpande vågor. Synen av smultron får mig att länga tillbaka till sommardagar, brunbrända ben,  en glass i munn och skvalpande vågor.
Josefine Sidebäck - Bokskrivande, shoppingglad tjej!

Åh så fin! Den ska jag verkligen kika närmre på i butikerna :)

rebecca

herregud så fin

anno

Så fin!

INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

åå den kollade jag på här om dagen! underbar :)

☆MISS BOHOLM☆

Så söt! Fina foton!

Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

Beatrice Jakobsson (foto)

den var snygg, måste kolla! :)

Catrin

Superfin! Å vad jag blev sugen på smultron smoothie nu!

Julia!

Såå jätte fin :)

donnasandra

Wow, tack för tipset det där är nåt jag måste ha!

kiwiberries

men va söööt! =)

▲ cindyvuong

Åh, så fint! :)

Josefin

Superfiin blogg! :)

Louise

Åh vad gulligt!

johanna

åh vilken söt klänning!

KARIN

Åh söt!

Anonym

SJuuukt fina bilder! :)

bbaraaelin

vilken fin!:)

Sabina

to die for!! :O

Jasmine

Andra bilden är väldigt fin. :)

Kram

Caroline

Åh, hade tänk spana in en likadan men svart. Min fråga är bara, tycker du den är väldigt kort i modellen och åker axelbanden lätt av? :)

Hanna - Mode och min vardag

Vilken fin klänning!

DIANA ÖSTERBERG

Riktigt snyggt!

ronja

jättesöt :)

Annelie

Jättefin klänning! :)

Nellie

Åååh, superfin klänning. Funderar också på att köpa den (:

Anonym

OOO vilken tjusig!! Vill ha!!

Jessica

jag har oxå den klänningen! :) as fin å jätte skön!

bella

oh va söt den var :D

alice

hihi, det där är min avslutningsklänning, den är galet fin! :)

alice

hihi, det där är min avslutningsklänning, den är galet fin! :)

Freja

SÅ fin! :)

Linnea

Underbar!

Julia

Klänningen är sjukt sööööt, har faktiskt funderat på att köpa den! :D

Anonym

Fin klänning :D

AMAIA - Mitt liv i Thailand

ÅH vilken fin! Det är så sällan man hittar bärmönstrat, måste skaffa denna!

Iwy - Creative overload

Jättefint tyg! :D

Ronja

Gillar bilden i mitten! :)

vendela

Åh vad söt!

EMELIE - live the fkn life

men åhhh så fin!!

Sarah

Fiinn! :D

Malin

Gud va fin!

MADDISENJ

Åh så söt klänning!

Mask

Åh, vilken söt klänning! c:

- - M a j a s B i l d e r - -

Åh jag har den där klänningen jag med, den är så fin!

Liza Ellisson

åh vad söt klänning :)

Alva

Fin!

MOA

Åh vad fint!!

MOA

Åh vad fint!!

- Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

Cleo

Jätte söt kläning :)

nathalie.

åh, vilket fint tyg! sött.

Julia

Så söt!

Monrou

Va söt klänning! :D

felicia-

så fint verkligen!

maya

JA den klänningen är så himla fin! Har en likadant fast min är prickig! dock tycker jag att den är lite kort.......

SSANNAALICIA

Vad fin klänningen var, vad kostade den? :D

Elaine

Jättesöt! Såg den på h&m igår och blev lite förtjust :)

bysisters

Söt! <3

Ida

Så fin du är!

Photography by Nathalie Harlin

Vilken söt och somrig klänning!

Agnes

Fina bilder! Riktig sommarkänsla :)

ANNAWII ♥

Men jisses så fin!!

Eva-Lotta

SJukt söt! Har en liknande, fast i byxdress :)

Sassäh ᵔᴥᵔ

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll ;) Lust att följas via bloglovin? KRAM

nojjz.blogg.se

johanna

supersöt!

Sarah

Hej hej, vilket fint mönster. Wow. Vilken klänning :)



SOGS - 2 GIRLS 1 BLOG

Vackert mönster!

Hoppas du får en trevlig fredag! :)



Jessica

jag har oxå den klänninge! :) as fin å jätte skön!

emma

Good morgon :) Fin blogg :D

Zelda

du är så fin tjejen!

Jennifer på Fashioncut

Vilka sommarkänslor man får av klänningen :D

Anonym

söt klänning :)

Johanna

så himla fin klänning! :)

Petra

Herre min ge vilken söt klänning;) Sommar känslor....

Lina

Jag vill ha! Gud vad fin!!

LENA♥

Riktigt söt klänning! :) kram♥

Anonym

läckert =)

jenny

herregud vad fin bild!

Matilda Johansson

Vilken mysig klänning! :D

isabell

gud så sött, fina du!

Hinda

Jättefin klänning! :)

ida

Sjukt söt och snygg klänning! Du passar jätte bra i den! kram :)

Lollo♥

supersnygg!♥

Elin

Åh, jättefin! :)

Nicolina

Jätte fin klänning med smultron på :) Love it!

Linda

Åh vilken fin klänning!! :)

sofia

söt. :)

J E N N I F E R

Sjukt fina bilder! :D

Isa NE

Vilken underbar blogg du har, gillar dina outfits. Dem är väldigt fina. Tycker om din stil ;) Ha en toppen kväll =)

Gamesound kills reality

Woaw, klänningen var så himla fin! ^^ smultron som är så gulligt! :D

molly-FOTOBLOGG

diggar dina bilder starkt!

Yonela Lee

So beautifull .. :D <3 <3 <3 CREATIVE <3!!!!

MOAA

gud så fin!

Jennyh

så himla söt :)

nathalie

men åh vilken fin!!

yasmine modell mamma och fru

så sommar sött

Allt bra idag?

STOR

KRAAAM

Y A S M I NE M I N E

vad underbar :D TÄVLA OM ATT BLI LÄNKAD PÅ MIN HEMSIDA !

Malin

den är skitsnygg jag har en likadan. Jag längtar till sommaren då jag kan börja bära den <3

Sarah

Supersöt! Den måste jag spana in :)

Amanda

Guud vilken fiin blogg! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress