Elin Hansson

Clumsy heels
Får jag lov att presentera mina nya, klumpiga klackar från Dinsko (endast 399 SEK). Dinsko brukar vara bättre på platta skor, enligt mig, men så under en hylla längst ner vid golvet rotade jag fram dessa läckerbitar! Ett par pjucks som förtjänar en bättre plats i butiken än längst ner i en hylla så de knappt syns? Tur att min skarpa syn, som jag får lov att tacka linserna för, sneglade i rätt vinkel! Klumparna kommer göra sig fint tillsammans med alla färgglada plagg jag investerat i nu inför sommaren. Tänker mig dem till min mintgröna spetsklänning, som en fin kontrast - en outfit gjord för Stockholms-middagen på fredag. Jajamensan, på fredag samlas hela goa Stil-gänget för middag i Stockholm. Det ska bli så trevligt att träffa alla goingar!
Så då var fredags-outfiten klar och bestämt! Kan hända att det sker vissa ändringar men jag gillar kombinationen söt klänning + klumpiga klackar, kan liksom aldrig bli fel.
Något som heller inte är fel är Sushi. Jag har gått och blivit en Sushifanatiker så nu ska jag styra i riktning mot köket för att göra lite goda laxbitar till Studentbuffén imorgon. Ja, imorgon tar jag studenten!!! Har så mycket att se fram emot!

Vad tycker ni om de klumpiga klackarna? What do you think about this clumsy heels?

A short version in english // Here is my new clumsy heels from Dinsko (only 399 SEK). I want to wear them at the blogg.se-dinner at friday with a cute, mint-green dress. This shoes will be a nice contrast to my colorful-closet.
Next: Preparing some sushi for my graduation tomorrow!
Frida

Oj redan imorgon????? :) Grattis!!

bbaraaelin

snygga!!

BECCA- Mode, foto och vardag!

Jäklar vad snygga!

Johanna

Grymt fina, måste nog åka & ta mig en titt! :)

Sara

Så snygga! Älskar kilklack!

Emma

DÖSNYGGA!

Kontorsmöbler

Skodonen var så snällt av them.thanks att dela mig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress