Elin Hansson

Tropical
Top // H&M, Denim-shorts // Levi's, Cat-formed sunglasses // Gina tricot, Bag // Accent, Shoes // Dr. Martens.

Mammas morsdag-present på mig! Är nog expert på att låna kläder av min kära mor. Och om ni undrar är det en lång topp och jag har shorts under - vill inte göra rumpchock såhär dagen innan studenten.
Nu har jag fått finbesök av tjejer som ska sova här i natt. Imorgon blir det att kliva upp tidigt för Champangefrukost. Vi hörs när vi hörs, jag tar bara studenten en gång i livet så imorgon får det bli som det blir med uppdateringen, tyvärr.
Vad tycker ni om dagens outfit? What do you think about the outfit?
Wilma

Skit fin, som alla dina andra outfits!!



Ja jag tycker du förtjänara att vara lite "offline" från bloggen, när du tar studenten!

ida

himla söt topp

INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration

Stort grattis återigen fina du! ser fram emot att ses nästa vecka och slå våra små kloka huvuden ihop :) ha en underbar kväll nu!

Linda

Hej Elin! Jag hörde från Sophie att du och jag antagligen kommer att dela rum i natt. Jag hoppas att du är laddar och att du hade en bra student! Vi ses ikväll, hoppas att du är lika laddad som jag :) kram Linda

Mira-Wild but Clazzy

Skit gulligt! Ha de så bra under studenten! :)

ŦЯłÐΛ - ŦФТФ ღ

Lust med ett bloglovin byte?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress