Elin Hansson

RED DR. MARTENS
 
I vår och sommar riktar jag alla strålkastare mot mina nyinköpa, röda Dr. Martens-skor och låter dem spela huvudrollen denna säsong. De förtjänar allt ljus de kan få denna vår och därför tänker jag låta dem följa med mig ut hela tiden!
 
Eftersom de får följa med ut hela tiden så kommer jag hinna matcha dem på hundra olika sätt! Ser mest fram emot att bära dem till bara ben samt till romantiska spetsklänningar. Tänk följande: Vit spetsklänning, röda läppar, vågigt/lockigt hår samt ett par röda martens som tar upp läpparnas färg! Det är vackra kontraster det.
 
This spring and summer I directs all the headlight on my red Dr. Martens shoes and let them play the main role this season. They just deserve all the light thay can get this spring so I let them go out all the time!
 
Because of I let them go out all the time I also have time to match them in a hundred different ways! Mostly, I look forward to wearing them to bare legs and to some romantic lace dresses! Imagine following: One white lace dress, red lips, waves/curls in the hair and a pair of red martens that taking up the lip color! That's beautiful contrasts'.
ida

vilka balla bilder

INGRIDWENELL - Topblogger at Finest.se

sjukt coola! själv skulle jag vilja ha gula :) all set for sunday?? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress