Elin Hansson

An old story

Lacquered trousers // Gina tricot, Leather jacket // Modekungen, Net top // H&M, Chanel-inspired bag // Vintage, Shoes // Dr. Martens, Lip pencil // Make up store.
 
Location: Gothenburg's oldest house
Photo: Jenny, Louise & me.

Nu tar jag bil eller buss in till Göteborg för att möta upp Carolina som åker till Asien, på obestämd tid, nästa vecka! Eftersom jag åker iväg i helgen blir detta sista chansen att ses innan dess. Asien, coolt va? Jag funderar på en resa dit eller till Australien nästa år. Lutar åt Australien för min del, men Asien lockar också!
 
// Next: Take the bus or car in to Gothenburg for meet up Carolina who goes to Asia soon! Asia, cool huh? I'm planning a trip over there or to Australia next year! I think it would be Australia for my part, but Asia also attracts!
Clara

jag är kär i dina brallor, asien mannen, aldrig vart men vem vill inte!!?!?!

SOFIA

Fy tusan vilken grym outfit och grymma bilder! :)

Sofia

Supersnyggt! Speciellt väskan :-)

jennifer

Wow, mäktig bild när du står mitt i porten! :)

ida

det e få bloggar som leverar så mkt grymma bilder som du alltid gör, underbart ! australien låter underbart !

Svar: Åh tack snälla Ida! Dina ord värmer verkligen!<3
Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress