Elin Hansson

BEREDD PÅ ALLT?
 
Jag är en väldigt ödmjuk person. Det negativa med ödmjukhet, för min del, är att jag ibland har svårt att säga "Elin, din blogg är av kvalité, din blogg har klass" - med andra ord är jag oerhört självkritisk när det kommer till bloggen. Levererar jag inte den kvalité jag strävar efter, mår jag dåligt och trycker på så sätt ner mig själv. Genom att, i detta inlägg, visa mängder med outfitbilder ser jag allt ur ett annat perspektiv. Ja, ibland behöver en blicka tillbaka, stanna upp och inse. På så sätt - det är nu jag slutar vara självkritisk och istället säger "Elin du är bäst och du ska vara beredd på allt". Ja, jag säger som Kent - Jag är beredd på allt! Beredd på att bli ännu ännu bättre och beredd på att tro ännu mer på mig själv! Behåller ödmjukhet men självkritik tonar jag ner.

Alla har vi våra svagheter. Att våga berätta och inse respektive svaghet öppnar vägar för att uteveckla och komma underfund med dessa svagheters bakgrund. Vad har ni för svagheter? 
 
// I'm a very humble person. The negative with humbility for me is that I sometimes fint it difficult to say "Ein, your blog have quality and class". In other words, I'm very self-critical when it comes to the blog. If I do not deliver the "high-class-quality" that I'm looking for I feel bad and press myself down. In this post I show you guys I lot of outfits I already have pulished here at the blog. This post makes me see everything for a different perspecitve. Well, sometimes you need a look back, stop something and realize that you are the best. From now I stop being that "self-cricital-person" and say "Elin you are the best and you'll be prepared for anything".  I'm prepared for getting better and better and belive even more in myself! 
 
We have all our weaknesses. To tell and understand each weakness open ways and a reason to figuring out these weaknesses backgrounds'. What are your weaknesses?
Julia [Stil & Foto]

Vilka snygga ben du har!!

INGRIDWENELL - Topblogger at Finest.se

Du är en av de bästa. världen har bara inte fattat det än <3

Hanna

Du tar så fina bilder av dig själv! Jag tycker den rosa randiga tröjan och jeansshortsen är superfina på dig.

Svagheter har jag verkligen. Att överanalysera, känna efter för mycket och att oroa mig bl.a.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress