Elin Hansson

Inauguration of the new hotel in town
Dream lace dress // Nelly.com, Bag // H&M, Heels // Nelly.com.
 
Edit: Me
 
Denna röda klänning fick agera nödlösning när den först tänkta klänningen havererade... Vi behöver inte gå in på detalj mer än att stress + strykjärn inte är någon vidare kombo.
 
Champagne i mängder (för de som inte körde), sushibuffé, mängder med solsken och flera klackar och kostymer präglade gårdagens invigningsfest av Radissonhotellet i Göteborg. Jag och Ingrid var sena men inte sena med att tacka ja till detta evanemang som lyste av elegans och sommar!
 
Sommar ja, vad vore denna fredag utan en runda på avenyn? Åker snart in och möter mina fina tjejer. Vi får fira att det enbart är en vecka kvar till Summerburst. Om jag är taggad?Ja, jag tror att jag spricker snart!
 
// This red dress was the "emergency solution" yesterday when my first thought dress just wreckled.. I won't tell you the details but stress + irons are not a good combo.
 
Champagne (for thse who did'nt drive) sushi buffet, lots of sunsine and serveral heels and suits minted yesterday's opening ceremony of the Radisson hotel in Gothenburg. Me and Ingrid were late but not late to accept this events that shone with elegance and summer!

Summer right, what would this Friday be without a round on the Avenue? I'm going out for meet my beautiful girls. Summer yes, what would be this Friday with a round on the Avenue? Going out soon and meet my beautiful girls. We should celebrate the fact that only a week left to Summerburst. I'm so tagged!

INGRID WENELL

snygga du!

Svar: <3
Elin

Modejuvel

Jättefin klänning, det lyser verkligen om dig :)

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir :)
Elin

JOHANNA

ryggen är riktigt fin!

Svar: Visst är den?!:D
Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress