Elin Hansson

Checkered
PREVIEW
 
Jag har klippt mig!
 
Idag blev jag galet taggad på livet igen efter några dagar av nedstämdhet (that's life, ellerhur?)! Har nämligen bokat in en tripp till Lund i helgen för att hälsa på en av mina närmsta vänner som studerar där. Tänk en rejäl utgång i Lund?! Blir helt ivrig av tanken! WOHO! På lördag lämnar jag alltså Göteborg i ett par dagar för att se vad Lund har att erbjuda. Spännande.
 
// I've cut my hair!
 
Today I feels o "tagged" on life again after a few days of feeling sad (that's life, right?)! I have booked a trip to Lund this weekend for visit one of my best friends who are studying there. I'm so excited about experience the nightlife of Lund! WOHO! So, on saturday I leave Gothenburg for a couple of days to see what Lund has to offer. 
ELINFELICIAS

fint!

Svar: Tack fina!!!
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress