Elin Hansson

Looks
 
Lite random, favoritoutfits från denna sommar (hittills!). Nu kör vi sista dagen på WOW sedan är jag igång igen med nytt material. Stanna kvar, lova?!
 
FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @fashionbyelin
 
Some random, favorite outfits from this summer (so far!). Last day of WOW - here we go! Tomorrow I'm back on track again with new blog material. Stay tuned, promise? 
Anonym

SNYGGT!

Svar: TACK!!
Elin Hansson

Johanna Håkansson

Fina sommar outfits. Kom gärna med lite tips på höst inspiration. Det är kul att titta på snygga kläder. Jag försöker se tjustig ut på helgen och den mån jag kan på vardagar. Jag jobbar på förskola en femårs avdelning och vi är även en utomhus avdelning. Så det är varma oöma kläder som gäller. men man vill endå se snygg ut lite iallafall :-) P.S Läs gärna mitt senaste inlägg om PMS. Kommentera gärna på tips vad man kan göra för ens hemska humör innan mensen ska försvinna :-/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress