Elin Hansson

Drunk in love LIKE LIFE
Floral sweater // Likelife, Denim // Bikbok, Lipstick // Maybelline, Heels // Nelly.com.
 
 
 
Här är resultatet av mitt samarbete med det tyska företaget LIKE LIFE! Like life clothing är en nätbutik som erbjuder kläder "inspirerade av livet". Hur fint och inspirerande (i sin tur) är inte det?! Tjejerna, jag haft kontakt med, på Like life är dessutom urgulliga! Är helt inlove i denna blommönstrade tröja. Nästa gång kommer jag att matcha den lite mer vårigt, håll utkik gänget!
 
Here is the result of my collaboration with the German company LIKE LIFE! Like life clothing is an online shop with garments "inspired by life". How nice and inspiring is'nt that?! The girls I have contact with at Like life is so adoreble, love! I'm totally in love in this floral patterned sweater. Next time, I will match it in a more "spring-feeling" way! How about that, guys?!
 
I'm drunk in love... when it comes to this wonderful sweater!
ami

Jisses, du är lik någon jag inte kan komma på vem.. ^^

Svar: Hehe ååh spännande!! Hojta till när du kommer på vem? :D Hehe <3
Elin Hansson

Jeanette

bläddrade igenom din blogg och fastnade för den här snygga tröjan , riktigt fin och unik I LIKE

Svar: Åh tack snygging! Vad glad jag blir ! :D Hoppas allt är bra med dig? Kramar :D <3
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress