Elin Hansson

Ok you're pretty, your face is a work of art
 
Hoodie dress // Monki (old), Black lippencil // Eyepencil from Make up store, Over-knee-boots // Nelly.com.
 
 
Det finns gott om pretty faces där ute som har ett fult hjärta. Svårt bara att se vilka dessa personer är. Har ni lärt er känna igen falskhet? (Vill dock poängtera att jag utgår från att de personer jag stöter på är vackra människor - tills motsatsen bevisas).
 
I morgon ska jag se "Interstellar" och jag är överlycklig! Är så fascinerad av miljö, rymden osv. så tycker det ska bli så COOLT. Ja vad gör vi egentligen om det inte längre går att leva på jordens tillgångar?! Dags att alla länder tar sitt ansvar, anser jag... Ja nu blev det väldigt allvarligt här, hehe. Ha en fin kväll bästa ni! 
 
There are a lots of pretty faces out there who have an ugly heart. It's difficult to see who these people are. Have you learned to recognize falsehood? (I assume that all the people I meet are good - until the contrary is proved).
 
Tomorrow is my turn to see the "Interstellar-movie" and I'm so excited about that! I'm so fascinated when it comes to the environment, space and so on so this will be pretty cool. Well, what do we when it's no longer possible to love on the earth's resources?! Time for all countries to take responsibility... Well, now it became very serious here, hehe. Just have a nice eavning darlings!  
Linda

fint som vanligt!:D

Svar: Tack vad glad jag blir! :D
Elin Hansson

Brownsugar

Snygga bilder!

Svar: Åh tack snälla!!
Elin Hansson

Sussi

Men wow. Ballt

Svar: Åååh tack Sussi!! Vad glad jag blir!
Elin Hansson

m

Snygg outfit som vanligt!
Har hört att Interstellar ska vara bra. Vill även se nya Hunger games filmen.

Svar: TACK! :D Ja jag har också hört gott om den! :) Förstår! Du har sett de andra filmerna eller? Jag har inte sett någon av dem hehe. Hoppas du får en fin dag! KRAM
Elin Hansson

Linda

hoppas allt är bra!:D

Svar: Jo tack, desamma Linda! :D
Elin Hansson

m

Har sett de andra filmerna och de är jättebra!
Hoppas din dag blir fantastisk också :)

Svar: Okej då kanske jag ska ta och se dem! :D Tack going! Kram
Elin Hansson

MATILDA

Så snygga bilder!

Svar: Tack!! :D:D
Elin Hansson

Fröken.A

Jättefina bilder!! Stilrent och enkelt

Svar: Åh tusen tack! <3
Elin Hansson

sara

Snyggt! Hoppas du får en bra fredag och helg!

Svar: Tack desamma Sara!! :D Ha en fin helg, KRAMAR
Elin Hansson

ISA

Gudars, du är en av få som bär upp svart läppstift ju! :)

SVAR: Ja! löptur är superhärlig start! tack gulliga.

Svar: Åh men tackar going!!
Ja men verkligen! :D Ha en fin fredag, KRAM
Elin Hansson

Josephine

Ohh! Fiiint, älskar helsvart<3

Svar: TACK finis!! <3
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress