Elin Hansson

And I've been here for too long, Going through the same
 
 
All from // Nelly.com. 
 
 

Sommaren är officiellt ÖVER när "sträckor" av upptagna båtar präglar skärgården. 
 
Min dator, min älskade macbook är för tillfället inlämnad! Ni anar inte hur paniken växte i mig i går kväll när datorn dog och vägrade starta... Haha. Nu kan jag pusta ut för LOP i Örgryte fixar min dator under helgen/början av nästa vecka. Tills vidare lägger jag beslag på min brors dator, hehe. 
 
The summer is officially OVER when the boats are on land.
 
My computer, my love - macbook is on repair at LOP (computer store in Gothenburg). You have no idea how the panic in me grew last night when the computer was totally dead... Haha. Now I can breath again because "LOP" in "Örgryte" will fix my computer to the next week. Until that, I put my hands on my brother's one, hehe.
Anonym

Awesome

Svar: <33
Elin Hansson

♥ yasmina

Så classy!

Svar: Tack fina Yasmina!! <3
Elin Hansson

Stickan!

Detta är jättesnyggt!

Svar: Åh tack så mycket finis!! <3
Elin Hansson

Jenny Transan

Tusan så snyggt och vilka snygga ben du har, avis på dig,

Jenny

Svar: Tusen tack fina Jenny!! <3
Elin Hansson

Tess

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du :) Kram

Svar: Tack själv! KRAM
Elin Hansson

Malin Stensson

Guud så häftig outfit! älskar twisten med de gröna naglarna!

Svar: Tack goooing!!
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress