Elin Hansson

I Should Live In Salt
Dress // Only
 
 
För en dag valde vi bort "La Mata", den långa sandstranden, för den här vackra viken. En folktom plats, fler fräknar och blått hav präglade denna dag. I morse vaknade jag tidigt och fotade ännu fler fina ögonblick! Nu blir det sol och bad, ikväll middag i Torrevieja stad - där vi befinner oss. 
 
-
 
For a day, we switched "La Mata" (the long sandy beach) for this beautiful bay. A deserted place, more freckles and blue sea embossed the day. This morning I woke up early and photographed even more lovely moments! Now it's time for the beach before we go to Torrevieja town for dinner. 
Sofia

Supersnygga bilder :-)

Svar: Tack Sofia!! :D
Elin Hansson

Jenny Transan

Så snygga bilder och så vackra ben du har. Skall strax ta tåget in till stan då jag har tidiga passet i kiosken idag, blir som vanligt Pressbyråns blå kjol och vit blus.

Svar: Tack fina!! :) Åh lycka till på jobbet finis!! <3
Elin Hansson

ida

vilken fin klänning! Vill också utomlands!!!

Svar: Tack fina!! Jag förstår det, så underbar känsla att resa!
Elin Hansson

Sol

Åh så fina bilder du tar! Undrar bara vad du använder för app på sista bilden? Supersnyggt att lägga en bild i en bild ;) kram!

Svar: Tusen tack! :D Jag använder mig av photoshop där jag, genom att arbeta med lager, klistrar en bild över en annan! :) Lycka till, KRAM!
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress