Elin Hansson

LOOKBOOK NU
 
Här har ni några av mina senaste lookbookkollage! Följ mig HÄR vettja! :) 
 
VAD TYCKS?! WHAT DO YOU THINK?!
 
Dagens tankar: Den senaste veckan har jag verkligen tagit tag i mig själv, ryckt upp mig och ändrat inställning till en hel del saker. Mycket handlar om just det där - inställning. Rätta mig om jag har fel?! Har börjat få rutiner, tillbaka en bra dygnsrytm samt fått en fin syn på livet och dess oklarheter... Oklarheter som tyngt ner mig, fått mig att känna mig nere. De senaste dagarna har jag verkligen insett vikten av att lära sig leva med en del saker. Saker som är som en sjukdom livet ut. Det är nu, när jag insett att jag måste leva med det som jag kan tillåta mig vara glad och se fram emot framtiden ändå. Utan att få bukt på det där som är som en sjukdom. Livet är, hur jag än vrider och vänder på det, för kort och ständigt fyllt av oklarheter... Så, låt oss leva!
 
Here you have some of my latest lookbook collage! Follow me HERE! :)
 
Today's thoughts: This week I've really "grab" myself and changed my attitude for a lot of things. It's just about the attitude. Am I wrong? So this week I've started getting routines again, get back a good circadian and change my view of life and its uncertainties. Uncertainties that's makes me depressed, just feeling down. So the past few days I've really realized the importance of learning to live with some things. Things that are like a disease for life. It's now, when I realized that I have to live with that, I can allow myself to be happy and look forward to the future anyway. I need to live with that "disease". Life is short and constantly full of uncertainties... So, let's live!
ISA

vad underbart vacker du är i den röda klänningen! och kloka tankar <3

Svar: Tusen tack fina Isa <33
Elin Hansson

sandra

Vilka fina outfits!!! Skitsnygga

Svar: Tusen tackk!<3
Elin Hansson

M

Trevlig helg!

Svar: Tack desamma!! :D
Elin Hansson

Bohemhoe

herregud kvinna, hur kan man va så snygg!?!? älskar den svarta pälsen btw

Svar: Nej men taaaacckar och bockar goding! Hoppas du får en fin helg!! Kraaam!!
Elin Hansson

Milex


Svar: <3
Elin Hansson

Jenny Transan

Sååå snyggt, skal strax iväg öppna kiosken, blir den vanliga ljusblå pressbyrå kjolen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress