Elin Hansson

We light up the world
Fake fur // H&M, Black denim // Dr. Denim, Shoes // H&M, Eyeliner // Make up store, Earrings // Desos.com.
 
 
Denna bakgrund är verkligen som en "firestone" som lyser upp världen. Ett vackert vinterlandskap helt enkelt.
 
I skrivande stund är jag belägrad i soffan, förkyld, ofräsch men mysig och insatt i skidtävlingarna... De senaste dagarna har jag sörplat i mig säkert tio liter citronvatten, varit på fotoäventyr men framförallt bosatt mig i sängen med datorn och diverse dokumentärer på SVT play. Denna fredag fortsätter i "försöka-bli-frisk-och-kry-tecknet". I morgon lämnar jag mitt sjukläger för en vända på stan med goa Amanda. Åh, vad jag längtar efter att få fixa i ordning mig och känna mig lite fin, hehe. Att få byta ut citronvatten och näsdukar mot ett glas vin eller två känns oerhört glamouröst och lyxigt efter dessa dagar. Hur mår ni kompisar?! Inga förkylningar på G hoppas jag? Tack och lov kan jag inte smitta ner er via datorn, haha.
 
This bakground is really like a "firestone" which light up the world. Just a beautiful winter landscape.
 
At the time of writing, I'm besieged in the couch, feeling cold and limp but cozy and familiar with the ski races... The last few days I've drunk probably ten liters of lemon water, been on photo-adventures but especially resides me in bed with computer and various documentaries on SVT play.  This friday will continue in the "try-to-be-healthy-way". Tomorrow it's time for me to leave my sick bed for a drink with dear Amanda. Oh, how I long for feeling better and get ready for a saturday eavning! So tomorrow I will replace the lemon water and handkerchiefs with a glass or two of wine. That's sounds so incredibly glamorous and luxury after these days. So, how's everything with you friends? No cold for you I hope? Thankfully, I can not "infect" you guys through the computer, haha.
 
yasmina

Fet jacka!

Svar: Ja visst är den underbar?! Hoppas allt är bra med dig goding! <3
Elin Hansson

Sara

Fina bilder! :)

Svar: Tackar tackar:)
Elin Hansson

Saras Serieblogg

Snygg outfit!

Svar: Tack fina!!
Elin Hansson

ISA

trist att va sjuker, men du får mysa inne! du är vacker som alltid!

Svar: Kärlek till dig Isa! Du är så goo, tack <3
Elin Hansson

Jenny Transan

Hoppas du mår bättre, så snygg päls

Svar: Tack going!! Hoppas allt är bra med dig!
Elin Hansson

m

Den första bilden var jättefin!
Hoppas du mår bättre nu och att helgen var bra.

Svar: Åh tusen tack!! Hoppas du haft en fin helg samt har en bra start på veckan! :)
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress