Elin Hansson

I beg to dream and differ from the hollow lies
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoodie // H&M, Denim jacket // Weekday, Shorts // Levi's vintage, Boots // Dr. Martens, Top // Nelly.com.
 

Så mycket som jag lyssnat på Greenday denna sommar har jag inte gjort sedan jag var tolv-tretton år. Den sommaren gick jag all in för punkstilen. Färgade håret nästan svart, gick bananas med kajal och var på Greendaykonsert. Punk-/rockstilen kommer alltid vara en del av mitt hjärta även om jag gärna hämtar influenser från andra stilar, haha. Har ni också haft någon identitetskris? 
 
Vilket förtjusande väder vi har att tjusa oss med idag idag och typ alla andra dagar denna sommar, haha. Blir det inte bättre till nästa vecka är det nog dags att planera in en tripp av något slag. Har fått för mig att jag vill besöka Trolltunga i Norge (Googla det, så jävla vackert!). Vänta lite, nu verkar det klarna upp utanför fönstret. Det finns hopp om liv kompisar! Dags att dra ut. TJO.
 
As much as I listened to Greenday this summer I have'nt since I was like twelve or thirteen years old. That summer I went all in for the punk style. Colored my hair almost black, used to much eyepencil color and was on the Greenday concert in Sweden. The punk/rock style will always be a part of my heart, although I really like to pick influences from other styles', haha. Have you also had an identity crisis ?
 
What a delightful weather we have today today, like the rest of the days' this summer, haha. Let's hope for better weather next week. Otherwise it's probably time to plan a trip of any kind. I really want to visit "Trolltunga" in Norway (Google it, so freaking beautiful!). Wait a minute, now it seems to be better weather outside the window. There is hope for life after all! Let's go out. TJO.
Amanda Jönsson

Du är så snygg!!

Linda Isaksson

Awesome

Emelie

Så snyggt!

ISA

du är så jäkla cool! Och ja, man får typ carpa varje minut av sol ;)

Michelle

Super snyggt! :)

Ebba K

Snygg outfit!

Anonym

Följ gärna min fotoblogg http://misselizabeth.blogg.se. Drömmer om att bli fotograf. Jag lägger upp väldigt vackra bilder och kommer med bra inlägg. Nu har jag ett inlägg hur man färgar ifrån mörkt hår till rött och ett inlägg där man kan ställa frågor till mig om viktnedgång

Anonym

Älskar dina Levisshorts!!!

M

Hoppas din sommar, så här långt, har varit kanon!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress