Elin Hansson

If you wanna get up, get down like this
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Adidas tights // Nelly.com, Top // H&M, Shoes // River Island.
 
 
Heeey babes! Tänk om jag blev överlycklig när jag hittade denna fotoplats?! En byggnadsställning där småbåtar, under vinterhalvåret, är förvarade. Nu stod jag uppställd där istället, haha. Skämt o sido, hur är läget? Vad gör ni i sommaren? Själv njuter jag här på västkusten och tar dagarna som de kommer. Förra helgen var jag (helt spontant!) på Björn Rosenström, nästa helg blir det Tomas Ledin. Och vet ni vad? Bokade Way out west i veckan, ska bli så fett! Någon av er som ska dit?! :D 
 
Heeey babes! Guess how lucky I was when I found this photo place?! A boat scaffolding where the small boats are "stored" during the winter. Now it's me there instead, haha. Joke o side, what's up? What do you do this summer? I'm enjoying the summer here on the west coast and take the days as they come. Last weekend I was (quite spontaneously!) on "Björn Rosenström" (Swedish artist) and next weekend it's time for the Tomas Ledin show! And you know what?! I've booked Way out west, soo nice! Are you guys going?! :D
ISA

åh vilken klockren stil! Du är fin!

Anonym

Snyggt!

Anonym

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress