Elin Hansson

I natt ska vi dansa
 
 
 
 
 
 
 
 
Skirt // H&M, Top // Nelly.com // Old, Lippencil // Make up store, Shoes // Old.
 
 
Jag har för tillfället snöat in mig på romantiska, halvslarviga uppsättningar. Jag vill ge sken av att jag inte bryr mig men egentligen gör det för mycket, haha. Skämt o sido, det är enklare att göra en snygg uppsättning om håret är lockat, vågat eller tuperat innan. Nu ska jag bege mig ut i solen. Äntligen levererades sommaren. Något sent, men all leverans sker inte över en dag. Andra bullar var det med min nya externa hårddisk. Den dök upp snabbt i brevlådan! Nu kan jag föra över bilder till datorn igen utan att den behöver lida alltför mycket, hehe. KRAMIS.
 
I'm currently "insnowed" when it comes to romantic, "half-careless" hair-up-do's! I want to give the impression like I don't care but in fact really do, haha. Well anyway, it's easier to make a good looking hair-up-do if you have curled, waved or backcomb the hair first. So that's all for me now. Let's go out in the sun. Finally the summer delivered... The summer is late but remember that everthing does'nt happend over a day. But when we talk about my new external hard drive - there's other buns... Now I can transfer photos to my computer again without taking a risk, hehe. HUG!
ISA

Vilken skönhet! så fint med röda läppar <3

Filippa

Vilka fina bilder!

TUVA ALICIA

Åh, men så vackert Elin! Läpparna, såååå perfekta!

Johanna

Snyggt!

Johan

Snygg outfit. Fina bilder.

Tilda

OMG!! vad fina bilder du har!!!! :)

Camilla

Extrafin när du ler! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress